Mixtape

2010-08-05 | 19:56:14  Allmänt
Fruktansvärt slö dag idag, vaknade sent, gick upp sent, åt frukost sent, kollade en sen film..
Nä, nu skojjade jag faktiskt.

Satt igång Green Street Hooligans 2 och har inte sett klart den än. Tänkte slå på den snart igen och jag kan lova att den inte har imponerat en enda minut utav dom kanske 60 som jag halvsovit mig igenom.

Kvällen till ära får vi se vad som händer, hookar nog upp med två utav mina tappade högra händer Anil och Ammar.
Om inte så spenderar jag nog hela natten på att pilla ihop ett litet mixtape till er.
Jajamen! Ni läste rätt, jag ska ta mig orken att pillra ihop ett utomordentligt sådant, eller ja i allafall försöka.

Kommer vara lite blandade årgångar men genren house. Blir nog bra ska ni se!
Nu ska vi se om mina tortellinis börjar bli klara, ha en underbar kväll.

Kiss



Kommer självklart lägga upp låten här såfort den är klar.


Kommentarer
Postat av: nickie

; ja den är grymt bra! (:

2010-08-05 @ 21:52:53
URL: http://nickie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin