Human?

2010-08-09 | 13:51:14  Allmänt
Börjar känna mig lite som en människa igen efter gårdagens grisiga arbetspass..
+ alldeles för lite sömn.

Inte jätteskönt, men eftersom jag sov på dagen igår så kunde jag inte somna på natten.
Men men, jag och Dennis kollade filmer och chillade på somnade väl nån gång vid 3 kanske och nu är jag vaken igen.

Har slängt i mig lite frukost och ska snacka slänga på mig fotbollskläderna.
Har också hunnit stått och spelat ett tag, helvete vad sugen man blir på ett fett gig när man såtår här i sovrummet alltså, det är sinnes.

Tänk er att stå med dom nyaste 2000 spelarna & nyaste 2000 mixern inför ett sånt här stort folkhav?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin