1 day

2010-08-23 | 11:38:44  Allmänt
Om 1 dag börjar skolan, och det ska bli allt annat än skönt, roligt, trevligt, bra.
Jag hatar verkligen skolan!

Folk säger att det ska bli skönt att träffa kompisarna, det kan jag göra ändå.
Skönt att få in lite rutiner igen, det är väl bara att skaffa sig lite rutiner?

Nej huu för skolan.

Gårdagen var en bra dag, först stor vinst med 14-1, sen åkte dock mor&far. Det var tråkigt.
Chillade ett tag, såg GIF's avstånd i Superettan förkortas en aning efter att Syrianska vänt ut & in på ett GIF som verkade väldigt vilsett.

Nu ska jag äta frukost & sen ut på en liten löprunda.
Träning ikväll också!

Hittade lite bilder från 1:an


Lämnade trygga 9B på Gotland för nya äventyr i Sundsvall


Skolfoto i 1:an i Sundsvall


Helt ny, i helt ny stad


Gjorde min första tattuering


Åkte på mitt första landslagsläger som spelare i GIF Sundsvall & inte FC Gute


Lärde känna underbara vänner (Ni är så många mer, men det blir så många bilder då)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin