Wonderfull day

2010-04-20 | 11:22:14  Allmänt
Solen skiner, och jag har nyligen kört ett träningspass.
Skitskönt!

Har även tagit en soft dusch & käkat en god frukost.
Nu ska jag bänka mig framför Entourage med gårdagens överblivna Coca Cola.
Underbart!

Ingen skola idag som sagt, eftersom att skolan jag går på riskerar att bli flyttad nästa år till en annan skola så ska elverna på våran skola strejka mot det idag genom att inte gå på lektioner osv.
Dom ska tydligen sitta i korridorerna och inte göra något.
Om jag skulle orka pallra mig till skolan så kan jag lika gärna arbeta.
Men eftersom det inte ska arbetas idag i skolan så stannar jag hemma!
Gör faktiskt inte mig så mycket vart någonstans jag går i skolan..

Träning ikväll, efter det väntar en uuuunderbar fotbollskväll på tv.
Först möter A-laget Hammarby borta, den går på tv.
Efter det möter Barcelona Inter på bortaplan, fett nice!




Hörs senare, People.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin