j.eduardo

2010-04-07 | 13:06:07  Allmänt
Då var man nästan människa igen efter ett segt uppvaknande!
Dagen då?

Frukost/Lunch nu, bli lite mer människa kanske.
Sen ner mot stan för att idag ska jag köpa den där jeansjackan.
Kan sätta 50:- på att den säkert är slut bara för jag äntligen får tummen ur arslet.

Rehabträning ikväll då för alla som spelade mer än 45 min gissar jag.
Jag spelade 90, så för mig blir det rehab.

Ikväll dör jag nog bara.

Bra låt med Dimitri & Vegas, som nästan alltid gör det bra.
Dimitri Vegas & Like Mike, Dada life - Tomorrow (Original Mix)



En bättre frukost meny med dator & facebook såklart. Mähäää!



Kommentarer
Postat av: mandie

LÄTT GODASTE MACKORNA,LÄTT!!!!

2010-04-08 @ 01:39:45
URL: http://amly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin