Utkast: April 6, 2010

2010-04-06 | 09:08:50  Allmänt
Då var allt packat & klart.. Dock inte mycket som ska med, haha.
Frukosten uppäten & jag glider iväg till bussen som plockar upp oss om typ 10 min.
Sen blir det 5.5 timmars resa till Södertälje ungefär.
Med matstopp på vägen :)

Allt som ska med är med:

Dator
PSP
Ipod
Hörlurar


Mycket viktiga saker att ta med.
Viktigast Ipoden!

HAR OCKSÅ HITTAT 2 UTAV DOM FETASTE LÅTARNA PÅ SJUUUUKT LÄNGE!
HELT SINNESSJUKT BRA!! Galet bra båda 2!

Tycker vi ska vara lite snälla & kommentera vad vi tyckte om dom.
Så jag har lite läsa när jag kommer hem från matchen. Bra idé va?

Inna - Hot (Malibu Remix)





jag tänker på dig hela tiden. nimy.

Kommentarer
Postat av: Fancluben i Sanda

Lycka till idag!

2010-04-06 @ 17:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin