music morning

2010-04-24 | 12:33:17  Allmänt
Nyvaken, sovit bra inatt faktiskt! Fett skönt, sova är typ det bästa som finns.
Solen lyser ute, vilken inte gör dagen sämre.
Ska ner på stan & göra några ärenden om en stund.
Först ska jag vakna till liv & bli en människa hade jag tänkt.
Gårkvällen var väldigt lugn, åt godis & kollade film osv.

Ska kolla juniorernas match mot Älgarna sen, efter det besöker klassen mig.
Fotbollsboysen blir också här. I guess!

Känner mig generös idag, därför bjussar jag på lite musik såhär på morgonkvisten.


Swanky Tunes - Rave-O-Phonic (David Tort Rework)

Ganska häftig låt som låter riktigt bra med bra högtalare!

Gregori Klosman, Danny Wild - Kixxx (Tristan Garner Lost In Rave Remix)

Också ganska cool låt, grymt sound! lite rave känsla över det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin