Good morning

2010-04-01 | 13:17:23  Allmänt
Vaknade nyss, gick upp, kollade mig i spegeln.
Och ja, brännan satt fortfarande kvar. Tänkte om jag tappade den i det här pissvädret inatt.
Men icke!

Blev en bättre grötfrulle. Har fan saknat det alltså!
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, sen till stan för att hämta min telefon.
Sjukt handikappad man känner sig utan.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer.
Skönt att inte har något planerat efter 1 vecka med schemalagda saker nästan hela tiden.

Har en hel del bra musik jag också ska bjuda min trogna läsarskara på.
Men först tänkte jag ge er lite bilder.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin