Tips!

2010-04-09 | 14:14:02  Allmänt
Vill bara tipsa om ett par hörlurar!
Har inte användt mina så jättemycket.
Men nu på senaste så har jag användt dom nästan varje dag.
Och nu när jag lyssnat in dom så märker jag hur fruktansvärt bra dom är! Dom bästa "stora" hörlurarna jag haft.

Grymt ljud, stänger ute en hel del andra oväsen också.

Lurarna jag har är ett par WESC Maracha.
Alla som ska köpa nya hörlurar, jag röstar starkt för dom här!
Mycket bättre än KOSS.

Kostar dock runt 1000:- men det är dom värda!



Kommentarer
Postat av: Maackyy

Sv: haha tack så mkt, du va osså fin :)

och jag gaah jag älskar din blogg :D

2010-04-09 @ 19:16:00
URL: http://kandykupps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin