timeförschuul

2010-04-23 | 11:12:19  Musik
Ska snart röra mig mot skolan, hade egentligen träning imorse med skolan.
Men sket i det, vi kom hem ganska sent inatt så orkade inte upp..
Men ska till naturkunskapen nu.

Sen är dagen i vanlig ordning, skola, träning, hem.
Fast ikväll ska jag vara extra fet & svulla extra mycket.
Blir pizza + godis + läsk + x antal bra filmer! Nån som har nå tips mabye?

Hittade ett ganska gammalt mixtape med Alex Moreno.
Som jag tror dom flesta känner till, även ni som inte är så insatta.

Tryck HÄR för att ladda ned eller lyssna på detta mixtape.
Tycker det är ett ganska bra mixtape efter att jag skummat igenom det ett par ggr.
Själv tkr jag det är bäst efter ungefär halva.

Tracklist har ni här:


00. The Penis-enlargment Intro
01. Kim Jofferey & Natalie Konan - Take me there (Chris Kaeser mix)
02. F.L.G - Pink Bird
03. David Guetta - Everytime we touch (Inpetto mix)
04. Cookie Monsterz & Tyree Cooper - Hip Housin'  (Kid Massive mix) + Acapella
05. John Dahlbäck, Young Rebels, Diaz - Cant Slow Down (Jean Elan mix)
06. Joachim Garraud - Are U Ready (Bingo Players mix) + Acapella
07. Mischa Daniels feat. Crown - Another Place (Maximal D mix)
08. Jean Elan - Shake Me (Original Mix)
09. Niki B and Christian Effe and DJ Chus - Hossa (Chris Soul mix)
10. Mastiksoul - Run for cover
11. Alex Moreno - ID


Ha en bra dag gott folk! Pz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin