THE BOMB

2010-04-27 | 22:20:48  Musik


Här är den partypeople, den som folk väntat så länge på.
Eller iallfall jag.

Tryck på låtnamnet för att ladda ner eller lyssna på låten.
Måste säga att jag känner mig lite dum som lägger upp den här faktiskt.
Själv köpte jag den på Beatport.com igår precis då den släpptes.
Tycker man ska stödja våra Svenska duktiga producenter som ger oss denna ljuva musik.
Samtidigt kan man tycka att kultur ska vara gratis.

Här är den iaf.
Swedish House Maffia - One (Original Mix)
00:55 & 02:43 helt underbart.

Den är så djävulusiskt bra kan jag lova! Helt sinnes..... Jag dör.
Klockan är 22:15, men skit i det. Sätt högtalarna på MAX och lyssna på denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin