Svensk Hiphop sa vi?

2010-04-19 | 21:20:06  Musik


Jajamen, det sa vi. Och det kommer det nu bjudas på!
Svensk Hiphop som jag pumpade för flera år sedan.
Hörde Timbuktu med Det löser sig tidigare idag och fick some inspiration.

Så vi börjar väl där:

Timbuktu - Det löser sig



Afasi & Filthy - Boomfalleralla



Afasi & Filthy - Snus, Porr & Brännvin


Snook - Mr Cool


Adam Tensta - Black Cloud


Fronda - Klick Klick Boom


Här har ni några godbitar..
Eller ja, det vette tusan! Men dessa har jag pumpat en hel del i mina dagar.
Tåls att lyssna på, vissa är faktiskt helt OK.

Adam Tensta - Black Cloud är riktigt bra till och med!


Kommentarer
Postat av: Castells

Jag har det grrrryymt :D Galet med fest och sköna männsikor

2010-04-19 @ 22:16:44
URL: http://castells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin