Smakprov

2010-04-02 | 17:17:42  Allmänt
Tänkte bjussa på lite smakprover på några riktigt bra låtar!
Tror några av dom här kan komma att spelas en hel del framöver.
Jag diggar dom iaf.

Inte riktigt min smak egentligen, lite för klent.
Men det är bra.

Akon - Party Animal Prod. David Guetta


DJ Class - Party Cracking


Trey Songz - Say Aah


Casely ft. Lil Jon - Sweat


Zion & Lennox - Mi Amor


Jag må vara en housemänniska ut i fingerspetsarna.
Jag lyssnar på house nästa hela hela hela tiden, jag sover, äter, tränar till det.
RnB & Hiphop är bra, det har jag alltid tyckt. Jag är lite utav en allätare.
Men, det finns något väldigt starkt band med Sydamerikansk musik, den sista låten med Zion & Lennox - Mi Amor är det något väldigt speciellt med.

Jag blir glad, lyser upp, mer än vanligt när jag får höra sånt när jag är ute.
Så sjukt bra! Det har väl antagligen lite med att man trots allt har en hel del Latino blod i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin