Shower

2010-04-20 | 21:18:09  Allmänt
Efter dagens träning är jag fruktansvärt less! Kan min fot sluta krångla?
På allting verkligen, allt går emot en nu...
Sjukt jävla drygt..

Fast det är väl i motgång man bygger framgång?
Tror det sägs så, det är nu man ska kämpa sig igenom det så man blir starkare när man väl står på kullen igen.
Och det ska jag göra, utan några som helst problem och med ett leende på läpparna :-)


Det här inlägget skrev jag ungefär 2.5 timme sen, men inte ens blogg.se vill sammarbeta?
Vad är det här?

Jaja, ruggig dramatik i Hammarby - GIF iaf.
Ligger just nu under med 2-1, och så blir troligtvis också slutresultatet.
Ruggit underhållande match, och jävligt bra insats också.


Vill visa er en grymt bra låt, har suttit i mitt huvud sen början på helgen.

John Legend - Everybody knows







Kommentarer
Postat av: sara

no, det är lykke li:) finns bilder på mig längre ner...haha:)

2010-04-20 @ 22:09:52
URL: http://saralinneametallica.bubbleroom.se/
Postat av: BAAAAAAAAAAAJEN

:)

2010-04-21 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin