@ School

2010-04-14 | 13:34:08  Allmänt
Sitter i skolan, lunchade med Rossi idag.
Var nån äcklig potatisgrattäng..

Rossi lekte papparzi under lunchen, yaaaa.


Har turism, ska förbereda en guidningstur typ..
Ska guida min klass på IP, haha.. fett luffigt, men jaja. Det är lätt.

Efter skolan blir det träning, ska väl hallta runt och stå på balansplatta gissar jag.
Hoppas på att mina nya fotbollsdojjer kommer idag.
Sååå fina.

Håller också på att övertala klassen om att Inna är 2010's hittils största nykomling på musik sidan.
Hon är så sinnesstört jävla bra om man får lov att säga så!

Lyssna bara, Inna med Love helt underbart bra! Man kan inte ogilla.



Jag intalar mig själv hela tiden att jag är så jävla bra.
Du kan inte knäcka mig, jag håller huvudet högt även om det är svårt.
Jag tar hjälp utav mina nära vänner, musiken & fotbollen.
Då kommer jag klara detta hur bra som helst. Inga problem!

eller?

nirrwy.


Kommentarer
Postat av: rosääääääna

jag saknar en dagens höhö

2010-04-14 @ 22:32:45
URL: http://rosannascharin.blogg.se/
Postat av: rosääääääna

vilken jävla papparazzi va, råkade komma åt kameran bara pussgurka(k)

2010-04-14 @ 22:33:58
URL: http://rosannascharin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin