Rock that body, come on come on

2010-04-03 | 21:37:32  Allmänt
Hemma nurå.
Vaknade ganska tidigt, men låg o drogI mig länge..
Kom inte ut förrän vid 3 typ. Drog till Birsta, kollade lite. Hittade typ ingenting?
Eller jo, lite hårwax. Annars ingenting.

Men imorgon ska jag köpa jeansjackan jag letat efter ett tag :)
Blir grymt det.

& vad fan händer ikväll då?
Ska man ut eller ska man inte? Thats the question!

Kanske dansar lite själv här hemma istället. Soft liksom.
Har så mycket bra musik nu alltså. Galet.
Håller också på och filar på en egen låt, fast har en del kvar dock.
Den ska jag visa er senare iallfall.

Sålänge kan ni ju lyssna på den här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin