Premiärtorsk.

2010-04-06 | 20:41:25  Allmänt
Lagréll

Fjulle  Ek Bränlund  Stefan

Durakovic Larsson

Jaconelli Silfver Qwiberg

Nerkman



Dagens startelva. Qwiberg som vänsterforward?
Jo, lagom virrig första 20 minuter. Jobbade mig in i det sen.
Skapar nästan ingenting framåt men gör mitt jobb i defensiven helt OK.

Lagom sur premiärtorsk!
Förlorade mot Assyriska med 1-0.
Första 20 minuter var vi inte alls med, vi låg fel i positionerna.
Lät dom behandla alldeles för mycket boll ostörda. Dom hade en del individuellt duktiga spelare,
men jag tycker inte dom är bra som lag. Vi jobbar oss in i matchen och det ser bättre ut i slutet på första.

Vi fick 1-0 i baken i första.

I andra går vi ut och gör en bättre prestation.
Vi gör några byten, i första går Nerkman ut pga skadad fot.
In kommer Mehmed som gör debut i GIF tröjan.

Stefan går ut, jag går ner som vänsterback (puhhh, tack!).
Granit går in som vänsterforward.
Dennis Bränlund går ut och in kommer Erik Löfgren.

Andra halvlek äger vi betydligt mer boll och kommer till en del farligheter.
Vi slarvar dock alldeles för mycket i passningsspelet och blir lite för ivriga på avgörande passningen.

Assyriska skapar runt 2 farliga lägen i andra och vi en del fler tycker jag.
Undertecknad kommer runt bra en gång efter väggspel med inhoppande Granit Buzuku som gör det riktigt bra i inhoppet. Jag spelar efter väggspelet snett inåt bakåt, men det var ingen där utan Sebbe får till en halvträff lite utanför straffområdet. En utav några farliga lägen i andra halvlek.

Matchen slutar 1-0 och ingen jublar över GIF's insats idag.
Nej, ska vi plocka några pinnar i den här serien får vi höja oss en hel del.

Nu väntar en längre bussresa hem mot kalla Norrland och Sundsvall.
Hemma runt 2 tiden. Och jag vet inte hur sugen jag är på att komma hem?

Internet finns på bussen, så inte helt omöjligt att man bjuder på ett inlägg lite senare?
Hejdårå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin