Medina, Pipeline 2010-04-11

2010-04-11 | 18:54:50  Musik

Medina är Sveriges utan tvekan bästa Hiphop grupp i alla kategorier.
Efter att jag såg dom igår, diggar jag inte deras musik jag älskar den.
Dom var så sjukt bra, tror nog alla som var där instämmer.
Deras sätt dom var på, dom var så snälla, trevliga, ödmjuka, charmiga till och med, hahah..

Att inte behöva va rädd för att gå fram & be om att få ta en bild? Jag blev nästan mer inbjuden att ta en bild haha.
Konverstaionen när jag frågade om jag fick ta en bild.

Jag: Sam-E får jag ta en bild med dig?

Sam-E: Mannen, om du får ta en bild med mig, får jag ta en bild med dig?


Sånt där kan man leva på huuuuuuuur länge som helst.
Jag tror jag fick mer beröm för min stil än vad jag hann ge honom för sin musik.
Det här är en kväll jag sen.. nej, jag menar aldrig kommer glömmma!

Det här var första men ABSOLUT inte sista gången jag såg dom live.
Jag kommer åka iväg för att se dom, i en halvtimme om det är så.
Halvtimmen dom bjöd på igår var helt magisk! Hoppas jag kan få tag i nå filmklipp från igår.

Josef uppträdde också igår och var grym as usual! Får inte glöma påpeka det.

Fick tyvär bara en jättesuddig bild med Sam-e, men bättre än ingenting.



Ganska hyfsat att hela showen avslutas med denna låt & alla i publiken rusar upp på scenen & dansar med både Sam-e & Ali B. Ganska galet.

Medina - Danza Danza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin