Matchdag

2010-04-10 | 13:05:26  Allmänt
Idag blev det match istället.
Lirar mot Brages juniorer vid 18.00 på Norrporten Arena.
Ni som har tid, ork, lust, dåligt att göra, skoskav, mensvärk, huvudvärk, klamydia, galna ko sjukan, tyfilus, halsont, nackspärr, eller helt enkelt bara vill se GIF'S u21 spela match kan ju komma och kolla.

Frulle blir det nu, har inte orkat göra mig något ännu.
Gröt & rostmackor bjuds det på i köket @ la julio idag.

Har även hunnit bränna ut 3 nya skivor under morgonkvisten faktiskt.
Nu väntar jag bara på min sladdjävel som ska komma så jag kan sätta igång & börja lira igen.

Har även hunnit beställa mina vapor idag, uuuunderbart.
Bild kommer senare!

Jag vet att jag är tjatig, MEN förstår ni hur bra hon är?
Jag tror inte det, då hade kommentarerna varit överflödiga.




Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin