Match i Svenska Cupen mot Sirius idag? Näää..

2010-04-09 | 12:16:44  Allmänt
12:15 var det samling.
11:30 får jag ett samtal där det sägs att jag ej kan följa med på resan.

Varför inte?

Jo, därför att förra året så var GIF Sundsvalls talanger skrivna i Medskogsbrons BK
och spelade DIV 3 istället för att spela tex tipselit eller u21.
Det får vi nu sota för, exakt som vi fick förra året. Då övergångar till GIF Sundsvall var omöjliga i stort sett.
Trots att vi tillhörde GIF Sundsvall.

I År har man valt att spela U21 serien för att överflyttningar ska va möjliga
och för att få bättre matchning. Det var tydligen inte fixat ännu..
Så nu får jag stanna på hemmaplan & träna istället.
Lite trist, men men går inte att göra något åt nu.

Så nu blir det träning istället & match med U21 imorgon.
Mot Brage IK's u21 lag.



Old times.


Kommentarer
Postat av: Maackyy

Sv: Har du? :D jag vet det är en kill t-shirt, Michael Jackson han en sån i sin video så va bara tvungen att ha den (a)

för det första, du se bra ut, för det andra, du skriver bra, så allt som skulle vatt ointressant blir intressant, och för det tredje, du har många bilder! :)

2010-04-09 @ 20:03:00
URL: http://kandykupps.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snusar du?

2010-04-09 @ 23:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin