Leave the world behind yaaaaaaaaaaa.

2010-04-05 | 13:50:30  Allmänt


Måste få börja hela inlägget med denna.
Det är 2009's absolut bästa låt enligt mig. Säg vad ni vill!
Men jag tycker den är så sjukt bra. Och den finns i så många bra mixar också.
Dirty South, MKC Och nu också med Dmitri Vegas & Like Mike Remix.
Den är dock inte ny. Men LYSSNA! 1:15 för suckers som inte orkar lyssna.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Alltså helt seriööööööööööööööööööööst.
Det snöar typ ute? Det får det fan inte göra i april.
Helt fucking insane.

Men men, jag är glad ändå :)
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen sticka iväg och kolla fotboll,
sen köper jag den efterlängtade jeansjackan!
Blev kvällsfika istället.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin