Last Night

2010-04-02 | 13:36:19  Musik
Fick besök utav N en stund igår, sedan gjorde jag det enda rätta en slappar dag.
Jag gick och köpte pizza samt hämtade ut mitt påskägg skickat från Gotland :)
Tack mamma!

Efter det bar det iväg till Aroua aka Våfflan. För er som fortfarande inte fattad det.
Vi kollade på tv och snackade.
Näääjs! Inte träffats på en vecka typ.
Så det var skönt att bli lite uppdaterad och få snacka skit.

Jag visste sedan tidigare på kvällen att Våfflan ev var peppad på en utgång.
Nykter såklart!
Men jag visste inte om hon skulle ro sina planer i land.
Men det gjorde hon! Själv somnade jag på soffan i vanlig ordning och vaknade lite då och då.
Jag vaknade till runt halv 2 tiden, kallt vatten i ansiktet ett glas juice.
Sedan gick vi iväg till Oscars där det var studentfest, springbreak.
Det var ganska bra må jag säga! Fast 100:- för en timme var kanske inte mest värt.. menmen!
Lite dans blev det iaf.


Idag får vi se vad som händer! Glad Påsk förresten.

Här får ni 2 riktigt tunga låtar i påskpresent :) Snällt va?


Eddie Thoneick - Whatcha Want (DJ Antoine vs. Yoko Remix)





Steve Aoki feat. Will.I.Am - I'm In The House






Kommentarer
Postat av: Mamma

Glad Påsk

lille Joel!

2010-04-02 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin