Last Night

2010-04-18 | 12:10:15  Allmänt
Skön kväll igår, utgång on the list.
Var runt lite överallt faktiskt, träffade polare jag inte sett på galet länge!
Var riktigt trevligt faktiskt.
Jag tog det dock väldigt lugnt igår, men det var det inte alla som gjorde haha.

Kommer nog komma upp en del bilder under dagen från gårdagen också.

Nu blir det chillingdilling med Band of Brothers ett tag.
Sedan stan, och senare ikväll beger jag mig back to the reality.
Vill inte åka hem, Vill vara kvar. Det är soft. Skönt helt enkelt.

Hoppas ni lyssnade igenom Petters Album jag la upp igår.
Så sjukt bra! Vågar inte uttala mig riktigt ännu.. Men luktar det hans bästa någonsin?
Måste få mer tid med alla låtar för att avgöra det. Men ouff, vad bra det är hittils.

Petter - U & Me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin