Innan jag somnar

2010-04-14 | 00:02:20  Musik
Måste jag visa er en gammal goding video.
Som jag nu kommit på vad det är som gör exakt hela filmen.
Det är Justin Timberlake med Like I love you.
Jag såg musikvideon av en ren slump i en affär och blev helt fast.
Det är inte Justin som är bra i videon, det är en annan person som inte säger något, han bara är där.

Det är Pharell Williams jag pratar om.
Mannen är så galet tung, jag älskar hans stil, hans sätt.
Han ser riktigt bra ut också.

Stört tung!

Det är bara några få sekunder han visas, men det är nått riktigt spec med dom sekunderna.
Det är en sen jag diggar som Justin gör också faktiskt. allt är i slutet.

Först Justin: 3:50
Sedan är det scenerna Pharell är med i efter 3:50 inte så många, så kolla alltihop.
Gaaaaaaaaaaaaahh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin