hejdå.

2010-04-13 | 23:34:30  Allmänt


Sånt här gör morgondagens sovmorgon liiiiite skönare helt plötsligt!
Måste tillägga att innan Scrubs avsnittet som börjar 23:10 så var det ett Scrubs avsnitt också.
Vilket gör att jag faktiskt undanröjer lite utav skönheten inför morgondagen.

Kommer troligtvis börja halvvägs in i Seinfeld, menmen gör inte mig något.
Blir inte ledsen om jag får min sömn inatt, kan behövas.

Imorgon är det skola 10.10 - 16.25, jippi! ni förstår nog själva min grova ironi..
Efter det träning 16.30 - 18.00, jippi! not, inte ens träning... eftersom jag kommer få köra nån rehab för min äckliga fot.

jag tycker lillkillen är grym, riktigt grym! låten börjar runt 00:25



When I met you girl my heart went knock knock
Now them butterflies in my stomach wont stop stop
And even though its a struggle love is all we got
So we gon' keep keep climbin' till the mountain top

Your world is my world
And my fight is your fight
My breath is your breath
And your heart is my heart

niwybmsatt.


Kommentarer
Postat av: nt

jiwybms.

2010-04-14 @ 07:22:48
URL: http://nachar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin