En räddare i nöden

2010-04-17 | 21:33:31  Musik



Enligt mig en utav Sveriges absolut bästa rappare & hiphop artist Petter har nu släppt nytt album "En räddare i nöden" tillsammans med Veronica Maggio. 2 singlar från skivan bjuder jag på här.
Resten av skivan kan ni hitta på Spotify.
Tryck här för att lyssna på skivan där.

Petter är så bra, och jag kan säga att jag har grymt höga förväntningar på denna skiva.
Dom 2 singlarna som jag bjuder på här är så bra.

Har alltid diggat Petter, första låten man hörde var ju Såklart.
Kommer ihåg när han uppträdde på Robinson för flera flera år sen.
Då sjöng han "Såklart" på en båt för deltagarna, galet bra!

Petter - Längesen


Petter - Fast för evigt


Och för er Sundsvallsläsare, missa inte att Petter kommer till Sundsvall, 1 maj. Då spelar han på avenyn, det får ni icke missa! Promise.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin