eenie meenie

2010-04-20 | 23:29:48  Allmänt
Går & lägger mig nu.
Skönt med att inte somna jättesent för engångs skull..
Har haft svårt att sova senaste tiden, har alltid annars haft lätt med det, men icke nu.
Sätter på ett avsnitt Entourage som jag får somna till.

Imorgon är klockan ställd på 08.00, dusch och frukost i lugn och ro hade jag tänkt.
Kommer troligtvis springa till bussen i vanlig ordning..
Dom här uppe kallar mig tidsoptimisten nr 1.

Sedan blir det skola all day long, sen träning.
På torsdag bär det av hyfsat tidigt mot Stockholm, bortamatch.
Brommapojkarna - GIF Sundsvall. U21 serien.

Nu ska jag sluta tjata, godnatt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin