Bakfull(!?)

2010-04-29 | 13:19:44  Allmänt
Är ledig idag, så tänkte att jag ställer ingen klocka.
Sagt och gjort, vaknar jag klockan 12.15? Jag somnade runt 12 tiden inatt.
Känner mig seg, typ bakfull? Haha... Men det kan jag lova er att jag inte är!
Såvidda jag inte tog mig en tröstsup efter Barcas förlust igår? ;-)

Maha, men vet aldrig va!

Idag är det ingen skola alls. Sjukt skönt!
Träning sen vid 16.30 tiden, ska ner på stan & äta med Granit först bara.

Nu ska jag äta frukost sen får vi se vad jag hittar på.

Haha, måste bara visa en bild från 1an, Max skickade den häromdan.
Kort hår, Ammars byxor, Ammars skor. Känns som skit längesen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin