A big smile!

2010-04-05 | 15:40:38  Allmänt


Kan man bli annat än glad när man hör den här låten?
Inte jag i allafall, sjukt skön. Och om bara 5 dagar får jag se den live!
Om dom nu kör den. Men det hoppas jag!

Medina kommer nämligen till Sundsvall den 10 april.
Tillsammans med DJ Quality och Danjah.
Ni, mina läsare som är från Sundsvall, MISSA INTE DET!
Inte ni andra heller. Om ni vill gå och inte har biljetter är det bara att skriva till mig här eller ringa.

För nr maila [email protected]


Kommentarer
Postat av: rosanna

Du skrev fel, det är HOFFMAESTRO man absolut inte får missa då!!!

2010-04-05 @ 18:30:24
URL: http://rosannascharin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin