3-0.........

2010-04-22 | 21:09:36  Allmänt
Lagom bitter 3-0 förlust idag..
Speglar inte alls matchen tycker jag. Visst rullar dom boll bra, har kanske lite mer boll än oss.
Men jag tycker inte att dom är så mycket bättre.
Blev 90 minuter för mig, och sjukt ont gör det i foten!

Nu väntar en 4 timmars bussresa hem, och imorgon Svenska B prov, nationella.
Det kollas på The best of Björn Gustafsson, spelas FM, snackas, lyssnas på musik.
Själv sitter jag och lyssnar på hockeyn i radio. 3-3 nu...

Är ganska trött och sliten just nu faktiskt, imorgon blir det skola på eftermiddag + träning på kvällen.
Får se vad som händer på kvällen, troligtvis absolut ingenting.

Nu ska jag fortsätta lyssna på hockeyn & smygtitta på filmen.
Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin