trodde aldrig detta skulle hända

2009-12-08 | 21:31:04  Allmänt
För inte alls längesen skulle jag aldrig någonsin kunna tänka mig att jag skulle börja blogga. Men oj så fel jag hade! Har funderat på det ett liiiitet tag, tänkt att det kanske vore kul att skriva om lite allt möjligt och visa upp det för hela världen (Dom kanske 2 personerna som någonsin kommer läsa det jag skriver). Så, jag ger det en chans. Lär väl märka om det är något för mig eller inte.

Kommer säkert skriva om jätteolika saker och hur mina dagar ser ut osv.
Men något ni kommer få läsa lite extra om är troligtvis: Kläder, Musik samt Fotboll.


Så, vi, eller rättare sagt jag får väl hoppas att jag kanske får någon mer läsare än mamma och lillasyster.
Nu väntar tacos och filmer hela kvällen med mig själv efter en lång dag med morgonträning och praktik.






Kommentarer
Postat av: mamma

Looking good!

2009-12-08 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin