the second one

2009-12-08 | 23:00:14  Allmänt
Hejhej kära dagboken. ("hehe")

Vad skriver man i sitt livs andra blogginlägg? Hmm.. Bra fråga!

Jag börjar iaf med att säga tack så hemskt mycket till Emma som hjälpte mig komma igång med detta och gjorde den fina headern åt mig, tack Emma! Det fåtal folket som kanske kanske kanske skulle kunna tänka sig läsa mitt livs andra blogginlägg kan ju också kolla in henne på asemma.blogg.se :)

Nu väntar Tortilla chips med ostsmak och Holiday dipp på mig, det gör också Wallander - Läckan.

Imorn äre fotografering för 3 elever utav 36 möjliga på fotbollsgymnasiet, klockan 08.30 när undertecknad börjar praktiken 10.00 egentligen. Tror ni jag ska fotas? Svar: Ja! Så incheckning 08.30 för fotografering på Kyrkogatan 3 tomorrow.


Eftersom jag utlovat att denna blogg bla ska handla om kläder blir jag väl så illa tvungen att avsluta mitt livs andra blogginlägg med att lägga ut en bild på kängorna jag köpte idag. Måste dock tilläga att dom är snyggare på och i verkligheten, ser lite tråkiga o dystra ut på bilden, men så är inte fallet!






Godnatt, Ciao!



Kommentarer
Postat av: ems

kul med en kille som vågar blogga =) haha! keep it up!

2009-12-08 @ 23:32:11
URL: http://weloveems.blogg.se/
Postat av: ems 2

Varsegod! :D ge inte upp bloggandet nu bara, ser jävligt bra ut än så länge :D

2009-12-09 @ 14:49:30
URL: http://asemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, ge upp det direkt. Detta köper jag inte. Men skorna tyckte jag var fina. Men det var inte tillräckligt med många hål för skosnörena. Det suger.

2009-12-09 @ 21:08:05
Postat av: ROSANNAAAA

haha bitter föregående talare! I LIKE IT!:D kör hårt babe! / Rosanna ;)

2009-12-12 @ 20:37:48
URL: http://rosannascharin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin