Rörigt

2009-12-15 | 18:53:03  Allmänt
Rörigt är exakt var det varit på senaste, splittrade tankar och känslor. Men nu är jag helt säker, tror jag...
Eller jo, det är jag!


Har varit småsjuk några dagar så ingen praktik.. Men imorgon ska jag ta och rumpa mig iväg till Carlings, det är ju trots allt min sista vecka där.. Riktigt tråkigt faktiskt! Ska bjuda kompanjonerna på en hemlis, moahaha!

Ikväll hade jag tänkt bjuda på dom där låtarna jag babbla om igår, hade också tänkt hinna med att kolla någon Johan Falk film till som jag blivit helt besatt i. Så kanske man ska tanka Entourage? Har ju fått heta tips om att det ska vara något extra från en viss J.Gissberg.



dead and gone



Längtar!


2 Dagar kvar tills pappa kommer
4 Dagar kvar tills Gotland
9 Dagar kvar till Julafton
12 Dagar kvar till Vemdalen
16 Dagar kvar till Nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin