Mario - How do i breathe

2009-12-19 | 03:29:10  Musik
Taskig uppdatering idag va... mjo!

Började dagen tidigt med teori med fotbollsgymnasiet, blev dock inte så mycket teori. Fika & lite avslutning, ganska trevligt faktiskt! Sen sista dagen på praktiken :'( Är inte helt frisk ännu, men vägrade stanna hemma sista dagen.. skittrist faktiskt! Trivs så jävla bra. Och nu ska man raka vägen tillbaka till skolbänken efter lovet.
Pappa är som sagt här, så åt lunch med honom på stan. Sen kollade jag dvs Cup Kommunal/Canal+ Cup matcher med mi padre och mina vänner. Skönt att få träffa bästavännen Bella som varit i Indien 1 vecka!
Har varit en riktigt bra kväll alltså!

Imorgon 14.08 går tåget mot Stockholm, sen buss mot Nynäshamn 18.20, och 20.00 går båten mot Gotland. Hemma 23.40. Ska bli skitskönt! Träffa vännerna och familjen!


Inhandlade mig ett par nya braxxer idag, så bjussar jag på en bild från praktiken.

jeansen var lite långa & vida, så ska sys in och sys upp! (Y)






mario - how do i breathe




Kommentarer
Postat av: bell

ily!

2009-12-20 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin