Last night.

2009-12-26 | 12:22:13  Allmänt
Har nu sovit min last night här hemma på Gotland. Idag klockan 4 går båten hemåt igen..
Känns tråkigt såklart, hade gärna stannat en vecka till! Men imorgon åker vi till veeeeeeeeeemdalen! Och det ska bli helt sjukt roligt, nu känner man verkligen hur nära det är!

Packa, packa o packa... uscha! Får inte plats med allt. Man har ju mer med sig hem, men inte fan tänkte jag på det.

Nu är nog allt fixat med resan till vemdalen iaf tror jag. Jag, Rosanna, Lollo, Malin, Sofia, Amanda & Calle åker alltså imorn :D Allt är fixat... förutom drycken! helt jävla otroligt hur jag kunde missa det. Men men, finns tydligen en alkoholbank i närheten.


Båt 16.00, Buss 19.30 från Nynäshamn till Stockholm, 22.30 buss mot Sundsvall, ankomst Sundsvall 04.30 Jajamen!


Fulladdad ipod är iaf med. Så får hålla tummarna att jag överlever resan! Hejpa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin