Kul Jul....

2009-12-27 | 04:42:23  Allmänt
Kom hem nu.. nu kom jag hem till lägenheten! Fi** taxi sundsvall kan dra åt helvete!
Kom med bussen vid 03.45 typ, hade beställt taxi hem till lägenheten. Var den där? NEJ!
Fick ställa mig i den 25m långa taxikön bland fyllskallar, kåtgubbar, skabbkärringar, fyllefjortisar osv osv osv. Efter cirka 20 minuter fick jag hoppa in i en taxi. Men fick jag åka raka vägen hem? Icke, fick ta svängen förbi södermalm med 2 damer som skulle dit. Skjut mig tänkte jag då!

Nu är jag iaf hemma och klockan är 04.42, jag ska packa upp och ner igen sen får vi se om jag hinner sova nån minut kanske. Men bara kanske.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin