Juldagen

2009-12-25 | 18:26:58  Musik

Den dagen jag gillar bäst, kom just hem från släktträffen hos Farmor & Farfar. Det är jättetrevligt att få träffa alla nu när man är hemma. Åker tillbaka imorgon redan, båten går 4 sen går bussen från Stockholm vid 10 ;/ Är inte hemma förräns vid halv 4 på söndagsmorgonen. Så åker jag till Vemdalen 7 timmar senare!
Längtar sjukt mycket nu alltså =D ASPEPP! Kommer bli grymt. MEN.....

Innan man åker hem så blir det utgång ikväll här hemma i stan! Ska bli riktigt roligt det också. Vet inte vart jag ska, men ut blir det iallafall! Så nu blir det fullrulle 9 dagar framåt i stort sett.

Pepplåtar måste jag bjuda på såklart, idag blir det dom här skönheterna! Skulle va heeeelt okej om man stötte på dom i dimman ikväll.

Hoppas ni förstår huuuur bra grejer det här är!





1:25 ouuuuuf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin