Idol Final

2009-12-11 | 20:37:48  Allmänt

Idol final säger jag, som kanske är den mest oinsatte och ointresserade idol tittaren någonsin.. tycker inte att det är speciellt roligt, tyckte det var kul sålänge Mariette var med eftersom hon var så cool!

Men om jag måste säga någon som vinner så tror jag att det är Erik tyvär, håller väl mer på Calle måste jag säga.

Så, Grattis Erik såhär på förhand! Undrar om han ser såhär glad ut när han vunnit? ehehe!




Träning, kostlära, teori är vad som stått på dagens schema! OK är dagens betyg också.
Imorgon är det fullspeckat schema, upp 07.00 Teori, träning, kostlära, skivstångstest, fystest. Jo man tackar!

hejpa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, jag blev helt häpen när jag läste detta. hur kunde du veta att han skulle vinna? Känner du någon som jobbar med rösterna eller? Snälla berätta.

2009-12-13 @ 12:13:47
Postat av: Julio

bussines!

2009-12-13 @ 14:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin