Godjuuuuuuuuuuuuul.

2009-12-24 | 14:58:56  Allmänt
God Jul på er allihopa. Vaknade för ett tag sen, åt en stor tallrik gröt duktig som jag är! Öppnade mitt sista paket i paketkalendern. Det var ett snusdose lock med Djurgårdens motiv.. Haha, mamma!

I vår familj så firar vi julen bara in the family. Skönt tycker jag, slippa åka nånstans och man kan bara ta det lugnt. Kalle börjar om 45 min, då kollar vi det, sen äter vi mat och sist men inte minst öppnar vi julklapparnaaaa! =D
Dock måste jag säga att jag tycker det är sjukt överskattat med julklappar.. Hatar små snorungar som skriver över sin facebook:
"Öppnat alla paket nu, men asszzååååw är fett sur för fick inte Canada Goose jackan jag önskade mig för 6000. Mamma och pappa har förstört min Jul nu" Såna kan vi skicka till....

Eftersom jag inte träffar min familj & släkt så ofta så tycker jag det är den största höjdpunkten att åka till Farmor & Farfar på juldagen, då kommer heeela tjocka släkten dit och äter mat och tackar för dvs julklappar. Det är roligt! :)


Gårdagen förresten!

The fantastic 4 var samlade igen.

Max, Jag, Jeppa samt Karl. Vi kollade film med Ahlströms föräldrarna och fikade.
Tyvär lämnade Max oss när vi började bli lite trötta och roade oss med Kalles webbcamera.








The Fantastic 4 -Max.


Nu börjar snart Kalle så nu måste jag skynda mig!
Återkommer med dagens, julklappar, familjebilder o annat kraffs senare.

Merry Christmas!



Kommentarer
Postat av: tildis

gäller de där med goosejackan och de där även navelpiercing? vet icke om jag ska ta åt mig eller inte där alltså, skrev väl inte som du gjorde här, men kände ändå lite att du pekade ut mig när du kommenterade min facebook också

2009-12-24 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin