En dagens, tack

2009-12-09 | 21:21:56  Dagens Outfit
Foto imorse, med Sebbe och Malin på HV Foto. Gick väl bra, ska inte klaga. Men det var inte så kul att vi var klara efter 30 min, så man hade ju en viss dö tid innan man fick börja jobba.

Så det har varit jobb 10-16 idag, åt lung med Olivia på skolan. På lunchen passade jag också på att köpa mig ett  halsband i "delar". Gick in i en krimskrams butik och köpte 2 kors till värdet av kanske 10 kronor. Sedan tog jag mig från en krimskrams butik till en annan och köpte mig ett läderband, detta var dock aningen dyrare, HELA 14 Svenska Kronor fick jag punga ut för detta. Efter lite knåp i en utav butikerna så hade jag mig ett halsband för 24 kronor, man får va smart om man är snål!

Såhär såg halsbandet ut.


Har också fått önskemål om att lägga ut lite bilder på "dagens outfit", så tänkte bjuda på en sådan idag.



Dagens Outfit alltså:

- Baseballjacka från Zara (Som är mitt favoritplagg i dagens!)
- Upprullad svart mössa från Carlings
- Halsduk H&M
- Stor djup t-shirt från Carlings
- Cheap Monday Jeans från Weekday
- Kängor från Din Sko




Kommentarer
Postat av: SP

digga verkligen denna outfit:)

2010-02-20 @ 00:36:30
URL: http://suuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin