Kläder

2009-12-21 | 23:16:01  Musik
vissa vill ha dagens, andra inte? haha jajaaa... nu bjuder jag på en dagens iaf!


staden en stund idag, hann träffa lite gamla vänner och släkt. Yrade runt med mamma och pappa ett tag, var bara i stan dryga timmen. Sen åkte la familia hemåt och dumpade mamma och syster. Jag och pappa fortsatte till faster för att träffa den sjuuuuuuuuuukt söta 10 veckors gamla bullterrier valpen Elsa. Ska se om jag kan fixa en bild på henne. Min kusin Mark's bullterrier Rolf var också där :) Dom är så fina!

Kom just på att det bara är 6 dagar kvar tills vi åker till Vemdalen! Kommer bli galet roligt, längtar verkligen!
Är peppad till max, så tänkte bjuda på en pepplåt.

ingen kan ha missat denna låt, det här är dock en remix som är riktigt bra! njut.







återkommer med nattinlägg senare! ska tjila & chilla nu, HEHE. Puss


Kommentarer
Postat av: J-thang

SNYGG outfit hjärtat!

2009-12-22 @ 13:44:21
URL: http://jsftelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin