Dan före dan före dopparedan.

2009-12-23 | 02:11:19  Allmänt
Det är den här dagen jag gillar bäst rent uttryckingsmässigt. "Dan före dan före dopparedan" Det låter snyggast! :D

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt, tandläkaren, det gick fort. Var klar redan efter 20 min, gick runt själv på stan ganska länge. Hann köpa mig 2 böcker under den tiden faktiskt, "Snabba Cash" och "Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?" Första boken kommer på film 15 Januari och i huvudrollen är Joel Kinnaman, så kände att det var ett måste att läsa boken. Andra boken är väldigt kort och verkar lite speciell, blev lite fast vid namnet så... haha jaja! whatever..

Har träffat massa gamla kompisar idag också, hunnit äta samt fika med dom. Sjukt skönt att träffa polarna igen! :) Saknar ju dom med. Körde från stan, gick bra.

Nördat, käkat godis, kollat film, pratat med mamma, lekt med hunden... så har min kväll sett ut typ! Nu sitter jag här 02.00 typ. hungrig efter en ganska dryg kväll.. minst sagt!

juliooo-o-o & nachan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin