23:45

2011-02-03 | 23:45:22  Allmänt
Sjukt trött och sliten kille som skriver det här inlägget.
Försäsongsträningen börjar kännas av på allvar nu, det gör ont i kroppen men samtidigt är det skönt.
Har nog aldrig tränat så här lite på en försäsong med laget, men jag har heller aldrig någonsin slitit så hårt själv som jag gör just nu med träningen. Har sprungit nån gång innan praktiken på morgonen, är på gymmet och i löpspåret såfort det finns minsta lilla lucka över.

Det är skönt, och jag trivs med det.
Men man är som sagt helt slut på kvällarna.

Imorgon är det praktik till 16.00, sista dagen sen fotbollsträning och efter det ska vi tydligen käka tillsammans med laget.

Lördag befinner jag mig i huvudstaden.



Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lyfter-5-kilo-på-gymmet-och-det-är-jättejobbigt

Du är världens bästa och finaste kille. Du förtjänar det bästa och det finns att hämta i Sveriges närmaste stad, hehe. Pözz.

2011-02-23 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin