15:59

2011-02-15 | 15:59:16  Allmänt
Sitter hos Erik i väntan på att han ska slutta praktiken, har blivit bjuden på en bättre kopp kaffe utav Eriks farsgubbe. Har också laddat ner SVT's VM Krönika från 2006, kul kul.

Har varit i skolan hela dagen, sen 08.00, om 1 timme så väntar träning.

På torsdag så utökar jag mina tatueringar, då pyntar jag min kropp med ett 4:e mästerverk.
Kommer bli riktigt fett, det är väl en liten liten början på armen kan man säga.
Bilder kommer såklart upp när jag gjort den.

Denna gadd kommer tillägna det jag älskar mest i hela världen och som jag spenderar otroligt mycket tid åt, och vad kan det vara? Mja, klura på det ni.


Dom här tatueringarna är från http://rodeo.net/tattoologist/ har ni inte varit inne där och kollat så måste jag tipsa er om det, en fantastisk sida med sjukt mycket fint, här kan du hitta inspiration kan jag lova.












Ha en fantastisk dag gott folk. och tack för att ni fortsätter läsa, trots att jag är så kass på att uppdatera.



Kommentarer
Postat av: N

Tack för tipset!

2011-02-22 @ 13:33:59
URL: http://handskens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin