VM!

2010-06-11 | 12:56:23  Allmänt
Grym kväll igår.
Tacos, lite dricka, lite tårta, lite för VM.
Fan vad bra! Det behövde jag. Kände att jag gled ner hyfsat mycket i varv igår.
SKÖÖÖÖÖNT.

Tyvär åker sällskapet hem idag, tråkigt.
Men något som är positivt är att VM börjar ikväll, helt jävla underbart om man får säga så!
Detta har jag väntat så på, fyfan vad kul.

Och jag är ganska säker på vilka som vinner.
Det gör Spanien! Lite tråkig tippning, men jag tror verkligen det.

Varför?

Jo, därför dom har VM's absolut bästa backlinje in my opinion.

Och för dom har några utav Europas hetaste målskyttar i Torres och Villa.

För att inte prata om mittfältet. Vilket lag i VM hade inte kunnat göra vad som helst för att få ha: Xavi, Iniesta, Fabregas, Alonso, Marco Senna, Silva.

Dom har också världens bästa målvakt i Iker Casillas.

Sen min favoritspelare nr1, Jesus Navas säg vad ni vill om honom.
Jag tycker han är bäst, bäst och bäst.






Kommentarer
Postat av: Näthatare

Ville bara påpeka att Marcos Senna inte är uttagen till detta VM.

2010-06-11 @ 19:07:53
Postat av: Julio

Nejfan, det är han inte! I'm Sorry.

2010-06-12 @ 12:59:50
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin