Good morning sunshine.

2010-01-15 | 14:09:57  Musik
Vaknade just efter ett ha sovit 3 timmar efter träningen eftersom jag inte har nå mer skola idag. Så sjukt skönt att sova mitt på dagen, allra helst efter träningarna.
Ska ner på stan till 3 och möta upp Aroua för en snabb shoprunda till morgondagens fest. :)
Sen ska man ut till nordic igen för 2a träningspasset för dagen. Roligt roligt!

Är ensam hemma ikväll, Foppa åker hem till sitt. Och grannarna Gustaf & Dennis åker också hem till sitt.
Brukar vara så. Så får se vad jag hittar på ikväll (troligtvis absolut ingenting, och somnar vid tv'n vid halv 11).


Här har ni min favoritgrupp inom Svensk hiphop, dom är så tunga! Dessutom har dom skön klädstil, dom har skön hiphop stil, inte dom där xxl baggy byxorna och en WestSide t-shirt. Dom är sköna helt enkelt :)
La upp en låt med dom igår, så tänkte visa dom.
Älska Ali-B's jacka tex.





Trycker ni HÄR så kan ni lyssna på Medina's album "Varsågod De É Gratis"
Trycker ni HÄR så kan ni lyssna på Medina's album "7 dar"

Och här har ni den bästa, en utav dom äldsta, och den mest klassiska Medina låten (Enligt mig).
Medina - Hoodsfred

Denna visade en trevlig dam vid namn Judith mig för lite mer än ett år sen, hade aldrig hört den då jag.. Tydligen var jag helt efter. Riktigt grym! :)





Kommentarer
Postat av: polomeros

den där judith alltså!

2010-01-15 @ 14:49:55
URL: http://smalltowngypsy.blogg.se/
Postat av: polomeros

den där judith alltså!

2010-01-15 @ 14:51:00
URL: http://smalltowngypsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin